Vilken kamera?!

Tjoho!
Har lite beslut ångest, hjälp mig! Ska man kosta på sig en kamera nu... eller vänta lite kanske?
Va typ helt inne på en systemkamera förut men jag vet inte riktigt längre, vill ha något som är lätt att ta med sig och som man inte behöver känna sig fullt utrustad om man tar med den. En kamera att ha i handväskan helt enkelt.
Så tänkte fråga efter era råd. Ni kan tipsa om en bra kamera eller kanske hjälpa mig mellan dessa två ? :D
Hjälp mig!!
Sony DSC- T90 (?)


Sony DSC- W380 (?)


Kommentarer
Postat av: nathalie

shitt är du stärd eller? :o du ska ju fan ha en system är du dum i huvet eller ?:o IDIOTISKT TÄNKT DÄR!!!



:)

2010-03-05 @ 12:48:00
URL: http://beatchgiiirl.blogg.se/
Postat av: Issa

Håller lite med din systeryster men om du ska promt ha en kompakt är Sony CyberShot DSC-T90 den bättre av de där två!

2010-03-06 @ 14:15:54
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0