Torsdag 10-03-11

Dagen har varit helt okej. Har haft 3 spanska nationella, dagen till ära. HEJ  IG!!!, det enda jag tänker säga.
Gick inte som planerat direkt. Slutade vid 3, eftersom lärarna suger för vi inte fick sluta 45 minuter innan ;O Varför inte liksom?! Vi skulle fått sluta före lunch efter en svenska uppsats förut men inte idag efter 3 m.språk prov. Fattar mig inte på dom ibland alltså! Men efter skolan så skulle jag sola och fick med mig Paue som gjorde mig sällskap när jag låg och stekte, haha!
Mycket trevligare med sällskap :D Ikväll blir det nog att ladda upp inför det sista spanska nationella imorgon. Ska bli såå skönt när man har två ämnen avklarade i nationella då (Y)
HAHA kan inte sluta tänka på mina underbara vänner, fick en video av Paue i födelsedags present, hur gullig som helt (förutom bilderna när jag va lite) Funderar på att ni också ska få se den, men vet inte hur jag ska göra.
Tänker tipsa om denna kille, hur bra röst som helst! (och söt (A) haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0