Svenska Hollywoodfruar

Sitter och kollar på Svenska Hollywoodfruar. Start på säsongen, bara jag som tycker de är bra?
Dagen började inte bra, trodde nästan jag hade blivit magsjuk imorse. Men som tur är så har de blivit bättre under dagen så det blir skola imorgon :) Ska faktiskt bli kul, satsar på att bli godkänd på steg och få en kul födelsedag i skolan, haha! Nu ska jag fixa naglarna medan jag kollar på Tv. Sen blir de sova tidigt för att vara pigg imorgon :9 Visst är de bra att jag har kommit på att jag borde gå och lägga mig tidigare (?) HAHA! Nej så nu blir de väl mindre sittande vid datan så att jag kna klara skolan bättre och komma in på något bra gymnasium (Y) Det gillar vi!!
Godnatt i förväg! :D
Eftersom jag så sällan lägger upp bilder här på bloggen så tänkte jag bjuda på en bild från i höstas eller något (minns inte, haha) den får mig att skratta lite varje gång jag ser den, eftersom jag ser så knäpp ut.

Kommentarer
Postat av: I§

Vad fan gör du med kudden?

2010-03-09 @ 21:38:14
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0