Hos kusinerna

Hejsana alla glada prickar! :D
Dagen har spenderats hos kusinerna som barnvakt, framtida jobb?! haha!
Nej tror jag verkligen inte, men trevligt i alla fall. Kom hit igår, kände mig inte så pigg så fick vara barnvakt åt min minsta kusin som är sjuk, hehe. Den planerade träningen för dagen är inställt och jag ska sitta hemma och plugga igen lite ikväll, sånt man får leva med när man inte har varit i skolan. Hade engelska nationella igår i skolan dock, tror de gick ganksa bra både hör- och läsförståelse. Fick reda på att jag fick VG på sista SO provet, hade inte pluggat något och pratat innan med läraren om att jag nog inte skulle kunna klara provet pga att jag inte hade kunnat satt mig ner och pluggat av koncentrations problem, haha va allvarligt de lät!
Men nu ska jag leka vidare (haha) gör ett inlägg senare ikväll när jag kommit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0