El centro comercial!

Hejsan! :D
Kom hem för ungefär 1 1/2 timmar sedan. Fick ta hemstudiedag på eftermiddagen, JAA!
Dagen började med en föreläsning, kom på hur länge sedan de kändes som jag satt på en (bara massa prov nu).
Efter det så hade jag muntligt nationella i spanska med Emma och Felice. Haha, vi bara satt och garvade (undra hur många som gör de). Läraren tyckte vi hade gjort bra ifrån oss men vi va inte så bra, haha! Aja men har alla spanska nationella avklarade nu och det är skönt, dock inte allt för nöjd med resultaten tror jag.
Nu ska jag ta och börja plugga matten som ska lämnas in på onsdag (Y) Jag kommer dö!
Jag är sjukt sugen på att åka och shoppa men har inte råd nu tyvärr. Att bara gå i affärer och se alla vår/sommar kläder blir man så glad över. Men inge kul när man inte kan köpa något för man inte har råd, buhu!
See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0