Dagdrömmer

Hejhopp! :D
Idag så blev det att gå upp tidigt för att åka in till Enköping och fika med mamma och syster, sedan iväg och sola med Fanny, kul! Har varit en mycket trevlig helg, extra dagen satt helt prefekt. Som sagt så är jag ledig idag. Har inte fått så jätte mycket gjort men för att vara ett en ledig dag så är jag rätt nöjd, haha!
Dagen hade jag tänkt spendera framför matte och spanska häften, usch! Men men skiten måste göras, tror jag fattar den ena spanskan i alla fall och matten är inte så svår :)
Tänkte visa er lite klädplagg som jag vill ha, funderar på att köpa nån av klänningen och antagligen linnet också, YES :D Något av skorna ska köpas i alla fall, men vill helst ha höga vita converse, men tyckte även dessa Fred Perry va fina. Svårt val jag har då... lyx bekymmer, haha!
Kommentera gärna vad ni tycker.
Den blommiga "ballong"klänningen kommer ifrån Nelly.com, 229:-
Det rosa linnet kommer ifrån H&M, 149:-
Svarta converse kommer ifrån Stadium, 699:-
Svart-vit klänning kommer ifrån Bubbelroom.se, 249:-
Vita fred Perry kommer ifrån Stadium, 649:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0