Skattmansö

Ja som ni fattar så har de varit en heldag i Skattmansö med paue och lite Nathalie och Julia också. Det var kul, har åkt där två gånger iår, jippe, dock tycker jag inte att backen är rolig men det är ju i alla fall kul att komma ut och får göra lite saker och sen är de ju kul :) Dagen delades upp med både skidor och snowboard, kan inte bestämma mig vilket som är roligast så får väl helt enkelt pendla emellan dom, haha!
Lärde Paue att åka snowboard idag, gick bättre än vad jag trodde de skulle göra, haha.
Men tänkte lägga upp lite bilder ifrån dagen. Imorgon blir de upp klockan 06.00, jag vet, för tidigt!
Men men det bär av till Romme med syster och pappa :) Ska bli as kul, får se när man kommer hem då....
Paue som lär sig åka snowboard.
Haha! Kan inte sluta garva åt bilden xD
Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Paue ;)

Men den är ju fett sköön :D <333

2010-02-28 @ 14:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0