Shopping - Gitarr

Hej alla glada och ledsna!

Idag så blev det upp tidigt, första gången sedan jag fick lov. Blev shopping med Paue i Västerås. Var helt taggad redan igår och hade inte tänkt att köpa så överdrivet mycket men idag när vi väl var på plats så fannas det mycket grejer som jag ville ha, haha! Blev lite mer än vad jag trodde. Ett par converse (äntligen), tankblekning, två tröjor, en tunika till stranden, nagellack, padds och trosor (haha). Nej men kanske blev något mer men minns inte. Nu sitter jag i alla fall hemma hos Paue och spelar lite gitarr, eller hon gör och jag lyssnar, men jag väntar (inte). Nejdå men de kanske inte låter så bra men hon blir bättre xD Ska sova hos henne inatt så tror inte vi somnar så tidigt, ska kolla på film.


EN bild från i sommars på Paue och mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0