"Ny telefon"

Ja nu har jag kommit hem från Paue. Blev pizza till frukost, haha! Men hur som helst så slutade ju min telefon att fungera i förrgår kväll och jag va utan telefon hela dagen igår. Min riktiga har nu lämnats in och jag kommer starta krig med antingen Dialekt eller Sony Ericsson om det är som dom på Dialekt tror, att jag har gjort skadan själv!! det finns inget som kan beskriva min illska. Jag hade en rätt så stor buckla på telefonen (som jag haft sedan i sommras, då telefonen va ny) och dom säger att dom tror att det är den som har orsakat den, Vad tänker dom med!! :O  Det kunde tydligen ta ett tag men jag menar det är ju ingen skada på telefonen utan bara på skalet. Aja blir det så att den inte går på garantin så jag måste köpa en ny så kommer jag bli galen. Tror ni man kan stämma små norrmänn? (det var dom som jagade mig så telefonen gled ur fickan)
Mamma ringde igår inna jag tog bussen till Västerås med Paue och sa att jag hade fårr en lånemobil så länge, mina förväntningar till den nya telefonen va inte så stora, trodde jag visste vilken jag skulle få (hade den sist).  Men dom j*vlarna gav mig en Samsung!!! Jag hade en Sony Ericson ffs!!! Plus att jag inte hade alla nummer sparade på SIM-kortet så nu saknas det nummer jag sitter med en STOR Samsung i handen och fattar mig inte på den... Vad tänkte dom med, jag har väl aldrig fattat mig på en sån... Vad som helst men inte en Samsung, snälla:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0