Måndag - Hemma

Hejsan everyone! :D
Börjar veckans första inlägg med sorry (lyckad man är) haha. Nej men jag hade tänkt att blogga i helgen men jag kom inte in på blogg.se :O Vet inte vad det var men nu funkar det i alla fall, GOOD!
På påsk afton så var i alla fall kusinerna här, det var mycket trevligt, hehe. Blev rätt god mat, dock inget påskbord. Blev sill och nån gryta och självklart ägg, får inte missas! Igår så bar det av till kusinerna istället och fira Ebba som fyllde år :D God mat och fika. Dom har köpt dvärg hamstrar :O Usch! Jag gillar inte såna djur, haha.
Men idag hade jag först tänkt att bara vara hemma och ta de lugnt sen kom jag på att jag kunde hitta på något med Paue, men klart att hon skulle få främmande, dissarn! HAHA nej jag är inte sur på henne alls men ändå kul att säga så. Imorgon ska jag i alla fall åka till Västerås med henne och shoppa och sedan ska jag sova hos henne, då jävlar ska vi snacka haha xD
Så nu får lilla jag städa rummet istället för att ha kul (Y) YEY! Det gillar vi inte, men de behövs verkligen. Kanske till och med pluggar lite senare.
Ha en bra dag allihopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0