Första skoldagen aklarad

Hejsan!
Nu är första skoldagen avklarad. Skönt är väl de! blev inte så jätte mycket gjort idag pga att det var en föreläsning och sedan så har väl inte så många orkat heller, haha! Nu är jag verkligen jätte trött och ska lägga mig och läsa lite till svenskan. F*n ibland kan jag faktiskt :) Senare ikväll vet jag inte vad som händer, hemma och plugga antagligen. Eller i alla fall hemma, plugga får vi se om jag orkar. Fick dessutom tillbaka min telefon idag, mamma hade inte skickat ett sms eller något till mig under dagen (då hon fick veta det). Hon bara svängde ner till affären och sedan sa hon att min mobil var klar :D Shit vad glad jag blev! Och allt gick på garantin, ännu bättre.
Funderar på att lägga ner bloggen. är inte så många besökare och sen har jag heller inget roligt att skriva om.
En låt som alltid gör mig glad:



Kommentarer
Postat av: Issa

Vet du? att du får inte lägga ner din blogg^^

2010-04-18 @ 11:56:27
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0